Underbar dag!

Nu springer vi runt och packar for fullt! imorgon kl. 05.00 aker vi hem till sverige och det ar mycket som maste goras och lite tid samt valdigt trotta haha!
gick upp kl. 08.00 idag eftersom vi skulle vara inne i stan kl. 10.00 for att....
TATUERA MIG! japp! it's done! det blev jattefint och en bild kommer upp imorgon eller pa lordag :) Vi kom dit prick kvart i men stallet va stangt sa vi gick och satte oss runt hornet pa en bank och vantade. Kl. 10.00 gick vi tillbaka men stallet va fortfarande stangt. Jag borjade bli orolig, ville verkligen gora det nu nar jag hade forberett mig mentalt haha (tycker inte om nalar)... kl. 10.15 kom killen som skulle gora det men han hade inga nycklar sa vi stod utanfor i ytterligare en kvart och vantade pa agaren...
det gick superbra, tod ungefar 5 min och sista orden gjorde helvetes ont men jag klarade mig! inga tarar haha jag som trodde att jag skulle borja grata direkt;)

Uppdaterar sen igen!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Liuza

OMG du mååste visa din tattoo :) vad ska du göra?



sv: tack sötnos :) puss <3

2009-08-06 @ 18:11:46
URL: http://liuzaa.blogg.se/
Postat av: klassbästis

omg omg!!! vill se ladda upp bild på momangen! rock steady lr hur?! blev säkert sjukt fint;D

pusssss

2009-08-06 @ 20:56:36
Postat av: NATASCHA

Ja som fan hehe =)

oh tack det värmde.



KRAM!

2009-08-06 @ 22:14:43
URL: http://nataschalindmark.blogg.se/
Postat av: sandra

jag vill se föööööööööööööööööööööörst <3

2009-08-07 @ 00:17:31
URL: http://fuckpain.blogg.se/
Postat av: Tina

haha alla ska få se;) sandra vi ses ju snart!

2009-08-07 @ 13:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0