Suck!

Då sitter man i biblan och har precis haft Eng B nationella...
Det sög verkligen för det känns som att jag skrev en text som en 5-åring kunde ha skrivit åt mig...!!!
Jaja... får göra bättre på listening och reading! Det va writing nyss och man skulle skriva om "Equal Opportunities between men and women"... det är ju inte alls svårt men det va sjukt svårt att formulera rätt! well well...

Nu ska jag vänta på resten av klassen som sitter kvar, man får skriva till 10.10 men jag orkade inte...


På torsdag är det valborg!!! och mösspåtagning för treorna:) Grattis grattis till alla som går ut... nästa år är det jag! hehe
Ska bli riktigt roligt! det finns bara en grej som suger och det är att mitt matteprov är på torsdag...! bläää för matte!
Ska plugga idag! och imorgon såklart hihi;)

Nu ska jag ta och gå upp till skåpet och kolla om nån anna från klassen är där...
have a nice day!

Pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0