Söööndag!

Igår skulle det grillas men det blev inte av så vi stekte bara varmkorm och åt det med potatissallad haha!

Idag är det så jäkla fint väder så man måste ju hitta på nåt, vill inte ens tänka på att jag har mycket plugg!!! :(
Har matte, biologi och lite annat att göra. Ska ta tag i det snart!

Nu går jag runt med en stegräknare och det är faktiskt kul! Hoppade runt lite och sprang runt några varv hemma så jag är uppe i 725 steg! :D man blir ju mer motiverad av den så jag ska ha den hela dagen idag!
Ska grilla hos saft ikväll! Ska bli mysigt... nu sitter saft och rickard och tar bilder bredvid mig, rickard är modell och han är faktiskt jävligt duktig;) hehehe

hörs sen!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0