Redan vaken!

Nu sitter jag och lyssnar på musik och läser min bok som faktiskt är bra!  Klockan är 07.03 och jag har redan hunnit är frukost och fixa lite grejjer i rummet.

Tänkte lägga upp lite bilder (gamla och nya) som jag inte visat än från skolan, nu får ni se vad jag gör i skolan! haha!


Lite chill mellan lektionerna och sedan kommer man på att man kan ha lite kul! Challe står med ryggen mot kameran vilket man inte fattar om man bara kollar på bilden! haha grymt! Dionne hjäpler henne i första bilden.


Kröka med klassen är alltid lika roligt och galet! Ullis i första bilden och absinth i nästa, killarna hade kul!


Det där händer om man ger mig blommor! haha nästa bild ser vi hur kul Challe och Dionne har i skolan!


En helt vanlig mattelektion blev lite... ovanlig hahahah!


Mys med glass i solen vid vattnet är underbart ! Det ska vi göra om snart!


Kanske kommer fler bilder sen! You never know;)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0