Nationalmuseet...

Så idag va hela klassen och en annan klass på nationalmuseet, det va faktiskt kul och jag kan mycket mer om realismen nu! hahaha vi fick gå runt och svara på en massa frågor genom att analysera målningarna. Jag och Challe fick jobba ihop vilket var bra! vi va riktigt snabba haha!

Hörde av Emil på msn att han har gjort det, han emailade sjödalsbloggen om en massa pinsamma saker som vår kära underbara klass har gjort...!!! haha får se om de lägger upp det då allt hände mer än ett år sedan...

Lite bilder från idag:

Emil och Bobby på tåget tillbaka till Huddinge... De hade kul;)

Challe läser frågorna flitigt som vi va väldigt snabba med haha! det blev nog bra!


Imorgon börjar dagen med mentorstid, engelska och sedan en hemsk håltimme... sen skoltidning... usch!
Ska sova nu! Godnatt!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: carro

Shit, gött att du gillar realismen mer, jag blev bara deppig av alla bilderna"/ usch usch har spanska nu.... men bara 10 min var sen hem och sen HANDBOLL<33 hoppas jag inte gör bort mig lika mkt som på träningen igår:P vore trist haha.

Men hör av dig om du tänker dra på pokerkväll;P

puss<3

2009-04-24 @ 14:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0