Lättlurad... no shit!

Nu sitter jag hemma och lyssnar på musik för att jag är så jäkla lättlurad! Jag glömde helt bort att det är 1:a april idag så jag vaknade imorse och såg att jag hade fått ett sms av Carro där det stod att biologin va inställd eftersom lärarer skulle iväg på nån grej. Jag blev hur glad som helst för jag kunde ju sova vidare! Sen vaknar jag 45 min senare av ett sms där det står: "Aprill april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill:)"
verkligen skiiiiiiitkul! ha ha ha;) Men still heads up till Carro som lyckades! Bra jobbat:P



Nästa anledning till att hata 1:a april är... ja, ni vet... IPRED! suuuger! Jag känner verkligen en stor press på mig... vill ha en massa låtar men nu ska man gå och köpa skivor igen om man vill ha musiken på sin ipod.. Spotify är ju bra om man bara vill lyssa hemma... :( jaja det fixar sig nog eftersom Norge vill stämma Sverige pga. Ipredlagen... hoppas det fungerar!

Nu ska jag göra iordning mig och åka till skolan, har ju två andra lektioner som jag inte vill missa!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

SCORE!!! älskar folk som är lättlurade:D tur att du inte blev alltför arg haha ;D se dt som en tjänst- du fick sova längre och dessutom har du ju redan en del frånvaro så vad spelar en lektion till för roll?? XD pussen<33

2009-04-01 @ 21:00:39
Postat av: carhoe

SCORE!!! älskar folk som är lättlurade:D tur att du inte blev alltför arg haha ;D se dt som en tjänst- du fick sova längre och dessutom har du ju redan en del frånvaro så vad spelar en lektion till för roll?? XD pussen<33

2009-04-01 @ 21:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0