It's a lovely day.

Sitter och försöker logga in på facebook nu men det går ju inte! Det står bara att webbplatsen uppdateras och att jag kan försöka lite senare igen men det kommer inte gå för jag och pappa ska hem snart, han har ju inget internet hemma! :(
Jag som måste svara på en massa grejjer...

Jag va hos min läkare imorse som skickade mig till en öron-, näsa-, hals läkare så då drog jag dit. Det visade sig att jag har en infektion i halsen och att jag förmodligen är allergisk mot något som gör att det kommer tillbaka hela tiden (jag är ju sjuk jämt!) så jag fick 3 nya mediciner som ska tas varje dag, känner mig verkligen som en knarkare... Sen i juni så ska jag göra ett allergitest... jippi NOT!
Efter det gick jag och pappa runt i stan och fikade på Starbucks och sedan drog vi hem.

Nu sitter jag här och skriver, magen kurrar och jag vill bara hem till maten som JAG har lagat haha! Vi ska på bio senare ikväll och se MILK med Sean Penn, den ska tydligen vara bra! We'll see about that!

Have a great day... eller det blir nog evening nu!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0