Im here.

Så nu sitter jag på pappas jobb och tar det lugnt! Resan gick super (vilket förvånade mig!) och pappa kom och hämtade mig i Karlsruhe Baden. När vi kom ut på parkeringen så såg jag att han var jätteförvånad och orolig så jag frågade honom vad det var och då sa han att han va helt säker på att han hade ställt bilen där. Jag tittade runt och såg att bilen verkligen inte va där. Efter några sekunder började han skratta och gick fram till en röd Peugot... jag fattade ingenting så jag stod bara och stirrade på honom och det visade sig att han har köpt en ny bil!!! Helt stört! Han har pratat om det så länge nu och jag är så glad för hans skull! :D:D:D den är jättefin! Lägger upp en bild på den sen;)

Vi åkte sedan till Heidelberg och åt lunch och nu ska vi iväg till stan och promenera lite, kanske äta lite glass! Mums!
Förresten så är det mellan 25 och 28 grader här så om ni funderar på vart ni ska på semester så rekommenderar jag Tyskland, helt perfekt värme!!! Nu ska vi gå!

Pusspuss und aufwiedersehen! ;)

Kommentarer
Postat av: Saft.

Skänt att det gick bra att åka :D

ÅÅååå jag vil också ha varmt :(



Saknar dig här i kalla sverige ^^

Puss Puss

2009-04-06 @ 16:20:40
Postat av: Ingrid

Sv: Tack! Aker du ofta till Tyskland?

2009-04-06 @ 20:31:22
URL: http://mylifeinusa.blogg.se/
Postat av: sandi

saknar dig redan!!!

2009-04-06 @ 21:28:54
URL: http://fuckpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0