Hemma igen!

Så nu sitter jag hemma igen och tar det lugnt samtidigt som jag lyssnar på Beyonce - Hello.
Resan hem gick bra men jag va sååå trött! somnade kl.02.00 och gick upp kl.03.45!!! Jag sov på bussen från Heidelberg till Frankfurt Hahn och sen på flyget men jag va fortfarande trött efter... drack mycket kaffe också och det hjälpte verkligen! haha.

När jag gick av flygbussen på t-centralen så kom saft och mötte mig! sjukt snällt och underbart för jag behövde verkligen sällskap haha! då blev jag pigg som fan:) vi drog till donken och åt men då blev jag trött igen så vi drog hem!

Ikväll blir det fest med Olivia!!! det slutar ju alltid bra hahaha

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0