Fredag... love it!

Sitter son vanligt i elevrådsrummet och skriver samtidigt som jag lyssnar på musik! Idag har jag dock sällskap, Emelie (carros kompis från Falun) sitter med mig.
Hade mentorstid imorse och jag va sekreterare och sedan hade vi engelska men vi gjorde inte ett piss på lektionen för att läraren skulle prata med en och en om betyg så alla andra som satt kvar i klassrummet gjorde annat t.ex. spela spel och snacka skit;) det va en perfekt engelskalektion! haha

Ikväll ska jag hänga med Saft och hitta på nåt kul! Imorgon ska klassen grilla på kvällen och på morgonen ska jag och Sandra till Farsta för att se Olivias barngrupp uppträda, gulligt!

Nu ska jag vara social här så vi hörs sen!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0