O-M-G.

Skrev ett helt inlägg nyss och sen försvann allt så det va ju trevligt.

Sitter hemma nu och tar det lugnt eftersom kvällen igår va helt galen! Jag hade riktigt roligt! Måste bara säga att Lobby suger. Det kan vara det sämsta stället jag har varit på någonsin och jag kommer aldrig gå dit igen frivilligt! Det va tur att vi inte behövde betala inträde! Nej usch. Det va dålig musik, alla stog bara och dansade vid sina bord istället för på ett dansgolv som det brukar vara... nej dit vill jag inte gå igen. Hela kvällen slutade iaf med öl på Dovas på sveavägen så där satt vi tills de stängde och sen var det nattbussen hem som gällde!
Väl hemma deckade vi direkt;)

Idag ska jag göra absolut inget! Eller jag ska ha en spa-dag med ansiktsmask och ett långt bad! Imorgon är det jobb som gäller så det kommer bli kul men jag ska upp tidigt så måste lägga mig tidigt ikväll! Hoppas inte jag har vänt på dygnet nu;)

Bild från igår! Bästa tjejerna i världen! <3<3<3

 

Uppdaterar nog lite senare igen när jag orkar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0