However/Nevertheless.

... Vad är skillnaden?!

Har kollat runt lite på nätet och jag förstår helt enkelt inte vad skillnaden är och finns det någon regel för när den ena eller andra ska användas?

Har precis haft lunch men det blev tyvärr ingen lunch för mig eftersom jag var tvungen att springa till banken! Nordea stänger kl. 16 på vardagar vilket suger för mig då jag slutar kl.17! Så nu fick jag offra min lunch rast och springa dit! Vi har även korta raster under dagen, en innan lunch och en efter lunch så på dem rasterna ska jag passa på att äta något. Nu kurrar magen såklart men det är bara att bita ihop;)

Ikväll ska jag hem till en tjejkompis (Michelle) och hänga med henne. Jag har inte berättat men jag ska nog få två katter! :D Hon har två katter och hon har precis fått veta att hon är allergisk så hon kan inte ha kvar katterna hemma så då skulle jag vara fodervärd. Det betyder att katterna bor hos mig och jag betalar maten men det är fortfarande hennes katter och om något händer katterna så är det hon som betalar. Hon får även komma och hälsa på när hon vill, vilket är grymt för det är bara roligt med besök! :D Det är inte helt hundra än men får nog veta mer ikväll när jag får träffa dem också!

Igår sov jag hos sandra som sagt och det va roligt som vanligt! Runt 9 fick vi ett sms av natha och lollo som ville åka in till stan så då gick vi och mötte dem, satt och snackade lite skit och gick sedan hem och la oss! Imorse blev jag väckt av en högljudd sandra. Vi hade ställt väckarklockan på hennes mobil eftersom min inte var laddad och då hade hon vaknat upp av att den ringde men eftersom hon va trött trodde hon att det va ett sms så hon sket i det haha! Sen väcker hon mig, lite smått panikslagen runt 20 över 5 så det var inte så farligt! Bara 20 min senare än tänkt;)

Hmm... känner att det här inlägget är ett av de tråkigaste i blogghistoren! haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0