Free.

Idag är jag ledig och det är huuuuur skönt som helst! Man är aldrig helt utvilad efter en helg så en extra dag som idag är precis vad jag behöver!

I lördags hade jag och saft bokat bord på primo så vi åt mysig middag där och jag måste bara säga att de har världens godaste pasta!!! Efter det satte vi oss på fatburen och drack öl. De hade liveband där så det va riktigt mysigt! Sen vinglade vi hem och deckade direkt! Igår var det kalas hos hans pappa och elisabet som fyllde år så då blev det god mat och mys där också!
Hmm jag känner att min kreativitet är som bäst på jobbet för då finns det alltid tusen saker att skriva om!

Idag blir det solomiddag igen eftersom saft jobbar natt så det får bli en riktig tjejkväll (ensam!) för mig! I like! :D
Ansiktsmask, tjejfilm, gooood mat, maikyr och hela paketet! :D

Kocken (safts pappa) med sin söta mössa!

Jag i lördags på Primo, min kamera suger verkligen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0