Hours.

Hello hello,

sitter som vanligt på jobbet för det är ju bara då jag hinner och orkar blogga;) Jobbar 07.00-17.00 idag så det blir mycket pengar, jag är nöjd haha! Öppnade den ena receptionen och stänger en annan i ett annat hus.

Annars har det ju inte hänt så mycket förutom att vädret suger! Jag står ut med snö, spelar ingen roll hur mycket snö men snö är okej. Slask däremot är inte alls okej! Man blir helt blöt och smutsig, man kommer inte fram, det är så in i helvetes halt överallt och man vill helt enkelt inte gå ut när man ser allt slask ute... :( Blev faktiskt glad imorse när jag gick ut för det va ganska tidigt (05.45) och allt va fruset så det va inte lika mycket slask ute men nu har det smält igen... De flesta som jag har pratat med säger att de tycker om snön och vintern för att man kan åka skidor men jag har ju inte ens det liksom, jag kan inte åka skidor (inte bra iaf!) och jag gillar det inte alls! Hatar att man ska stå i kö och vänta på en lift och sen åka upp för att sedan va nere igen på bara nån minut och sen göra om allt igen och dessutom blir man äckligt svettig under kläderna och man blir sjuk och... nä! inget för mig helt enkelt men jag kan säga att jag är BÄST på att följa med på skidresor, vara ett bra sällskap och jag kan definitivt sitta och dricka varm choklad och hejja på alla andra som åker;)

En annan grej som jag kan berätta är att jag har börjat med en lite rolig grej på facebook! Jag har ju så jäkla tråkigt på jobbet ibland som t.ex. nu när jag sitter helt ensam i den lilla receptionen där det inte händer mer än att folk fastnar i snurrdörren så då kom jag på att varje dag kommer jag skriva ett filmcitat som status på facebook så får folk gissa vilken film det är! Jag hade tyckt om det om någon annan hade gjort det så vi får se hur det går och sen kan man ju börja med att den första som svarar rätt... hmm... vi får se men kan ju ha att runt en speciell tid kommer citatet upp och så gäller det att vara först :D

Nee nu har jag ju skrivit en uppsats och nu fastnade en kille i dörren så vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0