The End.

Nu säger jag hejdå. Jag kommer inte skriva här längre. Att inte ha någon blogg är lättast och det vet du. Nån dag kanske jag känner för det igen och då skaffar jag blogg men inte idag och inte på ett tag framöver...

Några sanningar om mig...

Jag är helt beroenda av min mobil och skulle inte klara mig utan den.
Jag tycker om att använda saker t.ex. uttryck som jag hör i serier i riktiga livet.
Jag lever i min fantasivärld och vill att allt ska vara bra hela tiden så allt blir svart eller vitt, grått finns inte.
Jag har alltid varit ensam även om jag har varit omgiven av människor och det är bara för att jag har bestämt mig för det i mitt huvud.
När jag var liten hade jag ingen låtsaskompis utan jag pratade med mig själv för då fick jag alltid det svar jag ville ha.
Jag kan inte ta kritik.
Jag är överkänslig och gråter lätt (t.ex. när jag ser extreme home make-over)
Jag ger alla en andra chans.
Jag försöker göra alla nöjda.
Jag hittar alltid något positivt i alla, även om ingen annan ser det.
Jag gör allt för mina nära och kära, allt.
Jag är sämst på att ljuga. Har inget pokerface...
Jag är lättroad... man behöver inte göra mycket för att göra mig glad.
Jag blir väldigt påverkad av socker.
Jag kan äta nästan hur mycker som helst men bara med personer som verkligen känner mig.
Jag älskar filmtrailers så hur dålig filmen än är så blir jag alltid lika fascinerad av trailern.
Jag är blir glad för andras skull.

Jag har alltid varit yngst och minst bland mina kompisar... mitt smeknamn är Bambi.

Nu är det slut på detta och du vet varför. 
Ha ett bra liv! See ya someday maybe.





¨





A new day has come,
A new day has come...

I was waiting for so long
For a miracle to come
Everyone told me to be strong
Hold on and don't shed a tear


Through the darkness and good times
I knew I'd make it through
And the world thought I had it all
But I was waiting for you


Hush now, 
I see a light in the sky
Oh, it's almost blinding me
I can't believe
I've been touched by an angel with love

Let the rain come down and wash away my tears
Let it fill my soul and drown my fears
Let it shatter the walls for a new sun
A new day has come
A new day has... come... 


Where it was dark now there's light
Where there was pain now there's joy
Where there was weakness, I found my strength
All in the eyes of a boy


Hush now,
I see a light in the sky
Oh, it's almost blinding me
I can't believe
I've been touched by an angel with love

Let the rain come down and wash away my tears
Let it fill my soul and drown my fears
Let it shatter the walls for a new sun
A new day has come
A new day has... come... 

Hush now,
I see the light in your eyes
All in the eyes of a boy
I can't believe
I've been touched by an angel with love

I can't believe 
I've been touched by an angel with love...


 


Kommentarer
Postat av: Anna

Nej vad trist ._. <3

2010-02-23 @ 09:27:33
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: River

tråkigt :(

2010-02-26 @ 15:45:26
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/
Postat av: carhow

haha det där med socker stämmer alltför väl;) men med mig är du inte yngst iaf;P synd att du ska sluta, du får berätta allt ist<3

2010-02-28 @ 21:16:57
Postat av: S.

KUMARI! SLUTA NU!! BLOGGA MERA NÖRDEN!!! åpuss

2010-03-01 @ 22:08:31
URL: http://fuckpain.blogg.se/
Postat av: Anonym

DUUUUUUU SKA BLOGGA :D

2010-03-02 @ 09:26:02
URL: http://fuckallyaa.blogg.se/
Postat av: Liuza

men sluuuuta, du ska fortsätta :D



haha men de är fixat nu ;)

2010-03-04 @ 15:01:53
URL: http://liuzaa.blogg.se/
Postat av: E M E L I E

najs blogg;)

2010-03-11 @ 18:37:59
URL: http://typjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0