Can't find my way home.

Det är mycket som inte är rätt just nu och jag vet inte var man ska börja. Allt förändras om man måste bara lära sig att acceptera det och leva med alla förändringar men jag vet inte om jag vill det. Måste man spela stark och visa att man klarar av det? för jag tror inte att jag gör det. Vill vara i Tyskland hos föräldrarna just nu men ändå inte för då är jag ju inte här och det är just här jag känner mig hemma. Vill vara här för att jag känner mig hemma men ändå inte för allt är fel just nu. Vad vill jag?

Maybe it's intuition,

somethings you just don't question

like in your eyes I see my future in an instant

and there it goes...

I think I found my best friend.

 

Vill åka bort och bara vara borta i minst 2 veckor. Inte vara med nån för jag vill inte ha värsta drömsemestern och sen behöva sitta sista dagen och få ångest över att behöva gå tillbaka till det riktiga livet sen utan jag vill resa bort och bara få tänka på allt. No bullshit.

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

nice :)

2010-02-16 @ 12:34:35
URL: http://beeccss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0