Talk about us... who's us?

Sitter och lyssnar på musik nu samtidigt som jag skriver detta och jääääklar vad taggad jag blir! Och jag va ju ändå ute igår också men det gör inget ;)
Ikväll (dvs. snart!) blir det vin hemma hos oss med Carro om hon kommer och Sebbe och sedan drar vi till Olles i huddinge med några andra. Vi ska ju fira sebbes sista kväll i stockholm och huddinge på ett tag då han ska plugga gitarrstudier på Gotland i ett år nu... kommer saknar honom här i huddinge men vi alla ska bila ner till honom snart har vi bestämt! :)

Nu måste jag hitta nåt jag kan ha på mig ikväll och det kommer bli svårt eftersom jag är som precis vilken tjej som helst som har tuuuuusen plagg i garderoben men ändå inte hittar nåt att ha på mig! haha vi tjejer är nog vääälidigt unika!

Nee nu ska jag dra men lägger upp en låt innan som ni kan njuta av!

Fabian Buch - Hello Hello

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0