Caroline Holmberg...

...kommer sakna dig!




Snodde bilderna från dig!

Åh jag vet inte riktigt vad jag ska skriva förutom... åååååk inteeee!!!!!
Med de flesta från klassen kan jag säga att jag lärde känna och gilla under mina tre gymnasieår men dig lärde jag känna och gilla redan första dagen, vi klickade direkt och du kommer alltid vara en av mina bästa vänner! Våga inte glömma mig nu när du flyttar för jag kommer hålla kontakten med dig och åka ner till dig så ofta jag kan.
Jag har nog aldrig träffat en mer organiserad, snäll, omtänksam, pålitlig, flitig och lite galen människa! Utan dig hade de tre åren inte betytt nåt, glöm inte mig! :(



Love you! <3



Kommentarer
Postat av: LOVISA

hej!, jätte snygg blogg.

Jag har "Dagensblogg" idag.

Så om du vill va en av kandidaterna så surfa in på min blogg & följ instruktionerna. Jag kan dock ha uppdaterat efter , men då scrollar du bara ner!

PUSS

http://gnugge.blogg.se

2010-08-29 @ 11:37:23
URL: http://gnugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0