En skoldag och min fiiina present!

Vaknade imorse kl. 07.30 och kollade på mobilen. Jag ställde larmet på 07.00 igår kväll men sen låg jag och hostade hela natten så jag somnade inte förens kl. 03.00 så imorse vaknade jag tydligen och stängde av larmet och la mig igen för när jag vaknade halv åtta så va larmet avstängt! Helt galet! Jag kommer inte ihåg att jag gjorde det haha! Jag skyndade mig lite, hann med allt och kom t.o.m ihåg att ta hostmedicin :)
När jag gick av tåget så mötte jag Ullis så jag hade sällskap till skolan vilket va skönt. Jag brukar annars bara gå och tänka på alla jobbiga lektioner som jag ska ha under dagen men det behövde jag inte göra idag haha:)

När vi kom till skåpen så mötte vi resten av "gänget". Dionne, Challe och Carro satt där:) Jag som hade alla mina grejjer började lägga in dem i mitt skåp och då hörde jag hur tjejerna började viska bakom mig. Alla vet att jag är nyfiken gånger 10000000000 så jag försökte tjuvlyssna med det gick inte! Så jag la in mina saker och när jag vände mig och så hörde jag Dionne säga: "tänk snabbt!" och så kastade hon nåt på mig haha! Jag blev ju rädd så jag skrek till! De satt och asgarvade åt det sen men det hon kastade var min födelsedagspresent!!!
Jag fick en t-shirt som de hade skrivit och tryckt grejjer på! Såhär fin är den:


Det här är fram-och baksidan!


De tryckte små söta kycklingar på hela framsidan och en fin våg på baksidan... det är för att jag kallas för Tsunami-Tina;)

Jag hade på mig t-shirten hela dagen! Den va super haha!

Lite bilder på de underbara tjejerna som gav mig den:


Ullis och Challe i matsalen, väldigt glada!


Jag och söta Dionne!


Efter skolan skyndade jag mig hem för att äta något innan jag skulle iväg till jobbet! Jag va hemma kvart i 3 och halv fyra skulle jag ta tåget igen så jag fick kasta i mig mat och skynda ut igen! Det gick super och min grupp va underbar idag:) Vi hade kul och kom väldigt långt med dansen idag.

Ska äta middag nu men jag skriver sen igen!

Pusspuss



Kommentarer
Postat av: Saft.

Vilken fin tröja :D



Puss

2009-02-16 @ 20:14:12
Postat av: Sandra

sweeeeeeeeeeeet

2009-02-16 @ 21:47:24
URL: http://fuckpain.blogg.se/
Postat av: ^^

Jag håller med saft :P coola fåglar måste jag säga!



Jag vet anledningen till att du försov dig till skolan idag, kristians present/din NÄRMSTA (:D) kompis höll dig vaken hela natten ;)

2009-02-16 @ 23:29:41
Postat av: sandra

hallå presenten var från mig oxå!!!

2009-02-17 @ 14:01:17
URL: http://fuckpain.blogg.se/
Postat av: Anonym

du suger på att uppdatera

2009-02-17 @ 18:14:16
Postat av: Bambi

vem fan är den sista? jag går i skolan och har ett liv så när jag har en lucka i mitt liv så uppdaterar jag hahaha! ;) kapisch?

2009-02-17 @ 18:25:16
URL: http://sexlovedrugs.blogg.se/
Postat av: Josefin ☆

aww va fin tröja! :)

2009-02-17 @ 18:50:47
URL: http://jossansnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0