Can someone just shoot me?

Mitt huvud håller på att sprängas! Har pluggat mycket nu men jag kan inget! Varför kan jag inget? Och nej, det är inget jag bara säger som de flesta brukar göra och så får de tillbaka provet med ett MVG+ ... jag kan verkligen inget! Har läst allt nu men jag kan inte berätta en enda grej av allt jag har läst, inget! Dessutom så har jag migrän... trodde att det var vanlig huvudvärk så tog en ipren men icke sa nicke, ingenting hjälper mot migrän so it's still here!

Hoppas att migränen hinner försvinna innan provet för jag kommer inte kunna skriva annars...


Nu har jag pratat med Sandra och känner mig lite lugnare... nope! nu kom nervositeten tillbaka så ska fortsätta plugga nu.
Jag behöver söööömn!!!


Kommentarer
Postat av: Carro

svar: hej tina :D hihi jaa brad är en riktig schnygging!! vad är det för prov du har snart? :/ verkar jobbigt... <3

2009-12-02 @ 16:14:02
URL: http://carolinebergquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skön bild! :) Det kommer nog gå bra på provet! Komplicera inte det du ska lära dig, grunderna för allt är (oftast) logiskt, bara faktan som måste läras in! :) Panikplugga funkar inte :P för mig iaf!

2009-12-02 @ 23:49:24
Postat av: ullbull

stewie är min idol och han och jag ska ta över världen tillsammans! haha anyhow, hoppas provet gick bra idag tinis :)

2009-12-03 @ 00:18:38
URL: http://hejullis.blogg.se/
Postat av: Liuza

åååhh jag hatar att plugga och plugga men de känns som man inte fått i sig NÅT ALLS! blä, hoppas de gick bra!



sv: haha, jag haaaatade den i början.. men av någon anledning var den på i bakrunden på repeat o sakta blev jag beroende..

2009-12-03 @ 19:10:14
URL: http://liuzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0