Vet ni vad som hände mig igår?

Som ni kanske vet så bor mina föräldrar i Tyskland och jag brukar sakna dem såååååå mycket att det gör ont ibland! Men jag pratade iaf med mamma några dagar sedan och då sa hon att hon hade en kompis från Tyskland som skulle resa till Sverige så hon skulle då skicka med en liten kartong med några saker till mig! Först trodde jag att det va några av mina grejjer som jag har i mitt rum i Tyskland men hon sa att det inte va det... De som känner mig vet att jag inte klarar av sånt! Jag är den mest nyfikna personen som finns (enligt saft) så man kan inte säga att någonting kommer hända snart men inte säga VAD som kommer hända! Men eftersom mamma lät så glad på rösten så tänkte jag vara snäll och låta henne överraska mig och jag försökte inte ens gissa vad jag skulle få... and i had noooo idea! ;)

Jag frågade henne var jag skulle möta kompisen och då frågade hon om jag kunde komma till t-centralen runt 1... tyvärr så har jag matte då så jag frågade om han kunde vänta lite för jag slutade runt 3... och då sa hon OKEJ! Första tanken som ploppade upp i mitt huvud var: Vad fan är det här fär kille som tycker att det är okej att vänta på en person i 2 timmar?! Han har aldrig träffat mig och är själv på semester men han tycker ändå att det är okej att stå och vänta i 2 timmar för att lämna en kartong...! fattade inget!
Vi fortsatte prata och sedan säger mamma: "Eller vet du vad, det blir lättare om jag säger att han ska åka till Huddinge och möta dig!"... Samma tanke ploppar upp... Vem är den här snubben?! Har han inget bättre för sig än att vara mammas slav! :P Vi kommer iaf överens om det och så är det inget mer med det!

Så sitter jag iaf på mattelektionen nästa dag (igår) och försöker koncentrera mig men folk smsar mig hela tiden! Mamma skriver att han står där och väntar och sandra frågar när jag slutar eftersom jag skulle in till stan och möta henne sen.
Kl. 15.15 slutar jag och då skyndar jag mig till tågstationen... Jag kollar runt och försöker se (har inga glasögon på mig!!!) men ser ingen kille med kartong! Men istället ser jag nåt annat... eller nån annan... MIN MAMMA HAR KOMMIT FRÅN TYSKLAND FÖR ATT ÖVERRASKA MIG!!!!!!!!!!!! Jag belv sååååå glad och det är så kul att hon är här!!! :D

Så nu vet ni!

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: tack :D

2009-08-28 @ 11:16:34
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt bra idag? :)

2009-08-28 @ 12:06:04
URL: http://cherryberrytree.blogg.se/
Postat av: camilla

Jaha där ser man, vilket år var de dp ;P! hur länge bodde du däär och why? :D

2009-08-28 @ 22:14:47
URL: http://camillajarvas.blogg.se/
Postat av: Daniela

åhh vad mysigt!!! :D

Men var bor du nu då, om dina föräldrar inte bor i sverige??

kram

2009-09-09 @ 15:56:36
URL: http://danjela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0