Really curious.

Nuuuuuuuuu kom jag på varför jag skrev den rubriken innan!

Jag låg och tänkte på gamla tider och då började jag tänka på tiden innan facebook!
Vi va ju inte helt lost då för vi hade ju... Lunarstorm och Playahead!!! Så jag blev nyfiken på om sidorna finns kvar och hur de ser ut!

Lunarstorm idag ser inte ut som när jag va liten! När jag va liten så va sidan inte lika modern men sidan finns kvar iaf! :) Så här såg det ut då:



Playahead har lagts ner och om ni går in så finns det ett meddelande, välskrivet enligt mig haha! Jag citerar:
Tack och godnatt!
Tiden är kommen och Playahead har nu stängt ner. Tack för tio underbara år!
Tillsammans har vi skapat en liten prick i svensk internethistoria. Så var ska ni nu spendera tiden? Vi har faktiskt inte susning - kanske skulle ni ta och lägga lite tid på att faktiskt träffa era kompisar istället. Bara en tanke;)

Puss från alla oss på Playahead!


Playahead:




Hahahaha jag gillar det och det är roligt att Playahead fanns så länge men jag trodde definitivt att det gick bättre för dem än för lunarstorm så det var en chock att de att lunarstorm finns kvar men inte playahead!

Jaaaja nu ska jag äta frukost!


Kommentarer
Postat av: Liuza

hahha pa har verkligen sattit prick i svensk historia, wow vilka tider!



JAA sounds good, vi får ta de efter min tenta för allt är craazed right now :D

2010-09-24 @ 11:01:05
URL: http://liuzaa.blogg.se/
Postat av: faakie www.faakies.blogg.se

GODMORGON, gööörs?

2010-09-24 @ 11:38:57
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0