Not raining men.

Nu har jag marinerat lax och till det blir det pommes frites för vi har inga potatisklyftor;) allt är i ugnen nu!

Kvällen igår va rikitgt rolig! Vi började kvällen hos sandra där vi åt kräftor och västerbottenpaj som sandra hade gjort själv from scratch! den va huuuur god som helst!!! Hon är så duktig på att laga mat! Efter maten började vi spela ett spel som heter Våghals 2... sanning och konka men mycket värre än vad man är van vid;) Sandra fick t.ex. smsa två personer och skriva att de va skyldiga henne 39 kr och att hon vill ha tillbaka dem nu! hahaha och jag fick smsa två personer och skriva att grannen ville gå ned på mig men att jag inte riktigt förstod vad det betyder...!!! Det är rätt sjuka grejjer man får göra och det är verkligen det perfekta spelet för oss tjejer som gillar att vara flummiga!

En annan grej jag fick göra var att busringa till taxikurir och säga att jag hade glömt min hamster i en av deras bilar häromdagen hahaha! Det va nog det roligaste jag har gjort på länge men jag förstår inte hur jag lyckades hålla masken! Alla tjejer höll på att dö av garv för jag började gråta under samtalet också och sa att hamstern va som en familjemedlem och att jag gärna vill ha tillbaka honom haha!!! Så fort jag la på exploderade alla vi och låg nästan dubbelvikta av skratt!

Efter att skoj hos sandra drog vi till Lobby... ja jag vet! jag skulle inte dit igen men igår kväll spelade Alberto Sotto där och vi känner honom och dessutom va det mycket mer drag igår för han är grym! Han spelar så jäkla bra låtar och han är bra på det han gör så då blir det alltid roligt;)

Lägger upp lite bilder sen när sandra har lagt upp de på facebook!

En dålig bild på mig när jag skulle hålla tal om homosexualitet, moln eller sommarlov, fick välja haha!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0