Highway to hell.

Good day people!

Nu har jag äntligen kommit hem efter en lång dag på jobbet som dock inte blev lika lång som den skulle ha varit. Skulle ha slutat 5 men fick gå tidigare! Efter jobbet drog jag till huddinge Centrum som förövrigt är öppet och säkert nu haha! Vet inte om ni läste nyheterna igår men hela Huddinge c var avspärrat igår eftersom någon idiot bestämde sig för att råna Swedbank med en... soft air gun. Suck. Men han tog tydligen en tjej som gissla och började röra sig när polisen sköt honom i benen och armarna. Det kanske var lite att ta i tycker jag men han dör iaf inte! ;) Jag visste inget förens jag gick av tåget i Huddinge och såg alla människor stå där. Det var även en massa poliser så jag började prata med en av dem som berätta allt. Action på hög nivå ;)

Men tillbaka till det jag skulle berätta! Jag gick och kollade i lite affärer och hittade en gaaalet snygg klänning som jag blev kär i och för en gång skull (har typ inga pengar egentligen) köpte jag den och gjorde mig själv glaaad!


Här är klänningen men det översta lagret på klänningen på båda sidorna går att ta upp istället och ha på axlarna... hmm... svårt att förklara och jag tror inte nån förstod min förklaring men jag kan visa nån bild för jag ska nog ha den på mig imorgon när vi ska ha tjejkväll! Den här gick på 299 kr iaf!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det lite skoj ikväll som jag inte kan skriva om för en viss person kanske läser den här bloggen;)

Han ett tidsinställt inlägg som kommer upp sen när jag är borta!




Update!: Är det någon som vet hur man tidsinställer inlägg?!!!

Kommentarer
Postat av: River

är du säker på att det går att tidsinställa? jag vet att de pratade om det och att det var några "storbloggare" (eller vad de nu heter :P) som fick prova men jag tror aldrig de faktiskt satte det på alla bloggar...

2010-09-17 @ 11:56:18
Postat av: River

(ursäkta den fullständiga svenska-kolapsen i slutet av förra kommentaren...)

2010-09-17 @ 11:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0