Curious.

Tjabba tjena hallå!

Nu sitter jag framför datorn heeelt utvilad faktiskt! Känns hur bra som helst! Kan ta och berätta om min dag igår...
Skulle jobbat 12 - 17 men kl. 06.32 på morgonen ringer min chef och säger att jag behövs i ett annat hus... 08-17!!! Så jag skyndar mig så mycket jag kan och drar iväg till jobbet och jag måste säga att det va riktigt bra jobbat av mig för jag va på jobbet 08.10 och det tar 55 min för mig att ta mig dit;) not too bad!

Efter jobbet åkte jag raka vägen in till stan för att gå på Afterwork på Manpower och det va faktiskt sjukt kul! Det jag inte visste var att det skulle vara alkohol där... gratis! Hade dragit med killen min så vi satt gick runt och minglade, drack träffade några grymt sköna människor och sedan var det dags att dra för vi skulle ut och äta middag!

I tisdags så firade vi 1 och ½ år men eftersom jag låg sjuk hemma så firade vi igår istället och det blev mongolisk buffé på drottninggatan! :D Väl hemma tog jag en dusch och snacka om spagettiben efter! Jag hade inte riktigt tänkt på hur trött jag egentligen var så jag deckade direkt... kl. 21.30 hahaha! Och det är just därför som jag är helt utvilad och att jag kan sitta här och skriva vid den här tiden beror på att IDAG så börjar jag 12 :D

Nu ska jag äta en stooooor frukost och gå ner till centrum och kolla runt lite innan jag åker till jobbet!

Ciao bella!
Hmmm... jag skrev rubriken först och tänkte att den passade perfekt men nu har jag helt glömt bort vad det var jag skulle skriva för den passar ju inte alls!!! :S så är det nog när man blir äldre... hej dåligt minne, bye youth.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0