Sun-day.

Hur skönt väder har det inte varit idag?! :D Va ute på en liten promenad med saft och det va inte ens kallt! eller okej, lite kallt va det ju men rikitgt skönt med sol! Annars har inte mycket hänt idag...

Sitter och kollar på olika mobiler just nu... Jag har bestämt mig för en men det skadar ju inte att kolla lite till ;)
Det blir en Sony Ericsson Vivaz!


Det jag inte kan bestämma mig för är om jag vill ha en Pro (med tangentbord) eller utan (dvs bara touchskärm)!!!

Jag är sugen på den blåa men om jag vill ha med touchskärm finns den bara i vit, svart eller silver... beslutsångest gånger 100000 just nu men jag måste nog bara gå till en affär och testa att hålla i båda haha! Det är så jag bestämmer mig för mobiler! Känns det rätt så är nöjd!

Nu ska jag ta ett varmt bad och göra absolut inget! men innan jag drar får ni se två söta bilder på Loli när hon sover;)

Man kan ju inte bli sötare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0