Rested.

Ställde klockan på 06.00 imorse och gick upp för att vara redo men inget samtal kom kl. 06.30 så då gick jag och la mig igen och somnade. Vaknade av ett samtal nyss och fick veta att jag jobbar 13.00-17.00 i sundyberg idag så det är lugnt och jag måste säga att jag nog aldrig har känt mig så här utvilad innan jobbet! :D

Ikväll blir det paradise hotel och jag veeeeet att många suckar nu men är man hooked så är man och lite roligt är det ju att se hur de är! Det jag inte förstår är hur Melissa (hon med lockigt hår) kan vara med där! Hon tog också studenten i juni i år och hon gick i huddinge gymnasiet men hon har ju förstört lite för sig själv nu... eller jag hade iaf inte gett henne ett jobb om jag hade varit arbetsgivare efter att ha sett henne på tv för en kaxigare och mer omogen människa får man nog leta efter;)
But still, roligt att följa programmet!

Nu måste jag klä på mig, rolla kostymen för det är katthår överallt haha! och äta lite :D

Sandra & jag i Heidelberg, Tyskland 2009

 



Kommentarer
Postat av: S.

snygga brudar!!! <3<3<3

saknar dig så hjärtat. förlåt om jag är osocial just nu =(

pusspuspsuss



ps. lätt att du ska ha mobilen med tangentbord!

2010-10-18 @ 17:30:51
URL: http://lolaaas.wordpress.com
Postat av: Anonym

BLOGGGGA DIN KOSSA

2010-10-27 @ 18:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0