Blueberry.

Min ursäkt när jag sitter och äter blåbärsmuffins på jobbet? "men det är ju torsdagsfika!" Gott var det iaf!!! och att få sitta i backoffice där det är tyst i några minuter är inte heller helt fel men jag måste säga att jag blir jäkligt rastlös! Hade rast i 20 min nyss men jag klarade inte av att sitta helt ensam och göra inget så jag gick ut och började jobba :) 10 min räckte för mig!

Vädret i Stockholm suger just nu och jag längtar verkligen inte till november kan jag säga för november måste vara den onödigaste månaden på hela året! Sorry för er som fyller år då, det är jätteroligt men annars suger hela månaden. Det är kallt, det blåser och det regnar heeeela tiden! Kyla + vind + regn = jävligt olycklig Tina!

Hmmm... vad har annars hänt... jo, igår fick jag äran att sitta bredvid världens mest väluppfostrade man. Denna man kunde verkligen inte låta bli sin näsa och dess godsaker. Fingret åkte in i näsan, ut och sedan granskades fingret noga för att se om han hade fått napp och hade han det åkte fingret in i munnen. Om han hade otur och inte hade hittat nåt åkte fingret raka vägen in i näsan igen och så var vi på ruta ett... suck!
Jag tycker verkligen inte att det är okej att pilla sig i näsan offentligt, iaf inte så där! Man kan inte ens säga "men han/hon är sån" när någon gör något sådant för det är aldrig okej och det har enligt mig inget med personligheten att göra! Jag var helt slut igår och det fanns inga lediga platser så jag kände inte riktigt för att flytta på mig eftersom han verkade rätt ofarlig haha! Ni skulle ha sett alla andras blickar!

Nu är det bara 45 min kvar tills jag slutar och då ska jag åka raka vägen till Sandra för att ha myskväll! Vi ska nog göra god middag och titta på en massa filmer som våra pojkvänner inte vill se med oss! Det blir Just Like Heaven (Reese Witherspoon, Mark Ruffalo (heter han så?) hon dör men vägrar acceptera det, han flyttar in i hennes lägenhet, hon spökar, de blir kära, jippi) eller She's The Man (Amanda Bynes måste låtsas vara sin bror för att få spela fotboll för att tjejlaget på skolan läggs ned).

Nu ska jag jobba vidare! Ha en bra regnig torsdag! :)

Spanien, Marbella 2009
Vi var inte så bra på att planera så vi hoppade mot varandra istället haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0