Waiting.

Sitter och väntar på ett svar från en som jag har mailat så att jag kan börja göra kortbeställningen. Om 30 min kan jag börja stänga och det är skönt för klockan är ju 22.00... eller nej, juste det är ju bara mörkt ute även fast klockan bara är 16.15... suck! deprimerande på hög nivå! Det är ju mysigt när man är hemma och man kan tända ljus och sitta och titta på film men när man går till jobbet i mörkret, sitter inne hela dagen och sen går hem i mörkret blir man ju lite deprimerad...!

Har fixat alla konferenskorten nu och det gick fööör fort! hade tänkt att det skulle ta ett tag men blev klar på 5 min :P

Nee nu håller jag på att somna så jag ska smyga iväg snabbt och ta lite kaffe :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0