Noise.

Just nu pågår flera olika konferenser här hos oss och av någon idiotisk anledning bestämde sig 2 av de för att ta rast samtidigt så nu står det 289 personer här framför mig och dricker kaffe och äter buller och ingen ger mig en bulle haha! Idag kommer jag vara trött efter jobbet för det har varit så jäkla mycket oljud hela dagen! Tänk er att 289 pers står och pratar med varandra och man kan helt omöjligt höra vad någon säger så det blir bara ett väldigt högt surrande!

Nu har jag suttit i detta gigantiska hus fleeera gånger men aldrig gått runt innanför skalskyddet så jag tänkte köra en sightseeingtour idag men den slutade efter 10 sek när jag tog hissen upp till sista våningen... fy i helvete vad högt det va och det är glashissar! Jag har aldrig riktigt känt paniken och att jag är extremt höjdrädd och jag har alltid tyckt att det är roligt när mamma har varit det men nu är jag smittad... Min mage vred sig och jag vågade inte stå vis glaset! Jag sitter här nere hela dagarna och tittar upp på alla hissar som åker upp och ner men man förstår ju inte hur högt det är förens man är instängd (frivilligt men ändå!) i en och tvingas följa med upp! Min mage har lugnat sig nu och det va 20 min sedan jag åkte. 

Enough om det nu!
Nu ska jag köra konferensnycklar till nästa vecka men kanske hinner skriva igen innan jag beger mig hemåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0