May I?

Sitter på jobbet och försöker hålla mig vaken med oändligt stora mängder med kaffe och jag måste säga att det fungerar men inte så effektivt som jag trodde! Känner mig inte mer speedad än när jag har fått i mig socker!

Kan berätta att jag äääntligen har köpt mobilen som jag drömde om så nu äger jag en Sony Ericsson Vivaz Pro black (lååångt namn!) och jag älskar den! den är helt perfekt och kombination av touchskärm och tangentbord är helt underbart!!! Kameran är hundra miljoner gånger bättre än vad jag trodde att den skulle vara!

Den här (fast svart) är min nuuu!

I helgen har vi haft besök från Göteborg så det har inte varit en lugn helg vilket jag känner av ni men det va värt det! :D

Nu ska jag jobba vidare men uppdaterar om någon timme igen för då kommer jag stå ensam i receptionen igen;)


Kommentarer
Postat av: River

fingrade på den där idag men tyckte att tangenterna var för små ;) (jag har väldigt stora fingrar hahaha) så det blev en samsung galaxy s för mig :)

wohoooo för nya mobiler :D

2010-11-01 @ 17:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0