Dark.

Sitter här i mörkret nu och stirrar på mobilen. Väntar på samtalet från jobbet som säger att jag ska börja göra iordning mig (läs åka men jag är för lat).

Annars har inte så mycket hänt de senaste dagarna. Det har varit både upp och ner men det är ju det såkallade livet som man lever och inte kommer undan;) När man har kommit ner till en punkt då man tror att man ligger på botten öppnas marken och man sjunker djupare och så är det. Det är sånt man får ta för det går ju som sagt även uppåt i livet och det är underbart!

Tänkte passa på att länka till tradera och min auktion där! Föröker bli av med lite grejjer som bara ligger och skräpar i min garderob som helt nya saker inte ska göra! Jag vet, jag vet "varför köper jag då alla saker"... min förklaring är: Jag är tjej, no need to say more. (här hade bara no more to say varit så mycket bättre för det rimmar ju men är inte helt rätt med tanke på det jag försöker säga...)

Länkar:

Backless cocktaildress
Fransklänning
Söta blåa skor
Lila söta klackar
Färgglada klackar
Lila dansskor
Pumaskor

Så nu har ni alla länkar så passa på om ni tycker om något och om det är någon som bor i närheten så slipper ni ju  frakt;)

 


En bild på mig och Loli.

 



Kommentarer
Postat av: Angeliqa

sv: hittar tyvärr inte länken till din auktion, kan du länka? :)

ha en bra dag!



kram

2010-11-26 @ 16:05:55
URL: http://angeliqapetrow.blogg.se/
Postat av: Angeliqa

sv: håller med! ;)

tyvärr var det inget som jag ville ha just nu, men ifall det kommer fler auktioner kanske något intresserar mej? :)



kram

2010-11-27 @ 10:16:48
URL: http://angeliqapetrow.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Ah jag e också shopppingmaster :)

2010-11-28 @ 01:05:34
URL: http://storyoflinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0