Almost.

Snart är det dags att stänga, har i princip fixat allt som går att fixa så det är bara att släcka och logga ut från datorerna :)

Sitter här och är helt galet sugen på en kebabtallrik men nej! det får jag ju inte äta! Men något gott får det bli iaf (haha no shit!).

Pratade med sandra nyss och på lördag blir det drinkkväll hos henne! Kommer bli riktigt roligt, älskar att ha någonting att se framemot när man jobbar!

Nu efter jobbet ska jag gå förbi Coop för jag har tydligen fått ett paket men jag kommer inte ihåg att jag har beställt något! Är riktigt nyfiken på vad det kan vara! Pappa nämnde inte heller något nu men han sa tidigare att han hade skickat en present till mig... kan det va den som kommer fram nu? hoooooppas det! vem gillar inte att få presenter liksom! Idag hittade jag dessutom ett par riktigt snygga skor på nätet som jag blev helt förälskad i men jag ska inte köpa dem! har önskat mig skor av pappa också så det räcker nu! mina skolåder är fulla och snart kommer jag vara tanten med skorna (istället för katterna, eller vänta jag har ju katt också...haha!)

Nu ska jag göra det sista här men vi hörs senare eller imorgon! Idag kommer nya 90210 och Gossip Girl men kan ju inte se det förens imorgon. Något jag ska se ikväll är Paradise Hotell :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0