Up and away.

Då är man vaken och jag mår toppen! Detsamma gäller nog inte för lilla Erik som måste ha varit väldigt full igår då man inte ens kan gissa vad han har försökt skriva i några sms;)
Ska ta och äta något snart och sen blir det mental förberedning inför ikväll. Jag klarar inte av sorgliga filmer för det betyder för mig att jag måste sitta med tusen servetter för jag gråter floder! Varje gång! Jag är jävligt känslig men det går inte att göra nånting åt så det är bara att acceptera men nu har Sandra bokat biljetter för vi ska nämligen på bio ikväll. Vi ville se nån skräckfilm och vilken film är bäst då enligt Sandra? Precious. Precious? Det är ju inte ens en skräckfilm!!! Och jag har hört att den är sjukt sorglig så för mig betyder det inget smink ikväll. Haha knäppa Sandra. Den är nog jättebra men återigen SORGLIG! Usch usch usch! I am dreading this evening. Sandra, du kommer ångra att du bokade de biljetterna för jag ska sitta och prata med dig under heeeeela filmen hahahaha!
Det roliga va att hon sa att hon hade bokat biljetterna när jag ringde henne nyss och sen 5 min senare frågar hon om jag vill sitta längst bak eller i mitten... I'm not stupid;) men jag älskar henne ändå!

Bjuder på en fin bild på henne:



Nej, nu ska jag äta! Måste få i mig lite mat för min mage ha klagat heeeela morgonen!


Kommentarer
Postat av: sandra

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw LOVE U

2010-01-31 @ 17:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0