The way you love me down got me going around.

Sitter och lyssnar sönder den här låten nu för den är så härlig! Har fastnat för den! Ska strax hoppa in i duschen och sedan dra iväg till skolan. Har engelska och biologi breddning idag... vi pratar om infektionsbiologi och det vill man ju inte missa!!! haha

Nu är det typ 5 dagar kvar... jag har fem dagar kvar av mitt tonårsliv och det känns helt sjukt! kan man inte bara få pausa tiden ett tag... hinner knappt se tillbaka på livet men det kanske inte behövs. 20 år! JAG?! får ta en dag i taget men jag kommer nog inte känna mig som en vuxen person innan jag fyller 30 hahaha! Konstigt med tanke på att jag bor utan föräldrar;) Kommer gå runt på systemet och fortfarande känna att jag gör något olagligt! jaja :P

 

Ska duscha nu!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0