PARTY!

 


Nu är festen bokad så nu är det bara att tagga till (vilket jag redan har gjort)!!! Kommer blir grymt och det bästa är att vi redan är 20 då;) men det finns en till sak som vi inte riktigt hade tänkt på och det är att festen är den 13e februari vilket betyder att vi firar in på söndagen som är... ALLA HJÄRTANS DAG! så temat på festen blev såklart "Alla Hjärtans Dag" och det får tolkas som man vill:P

Nu sitter jag i skolan och har håltimme igen... jag klagar inte... jo det gör jag visst! de skulle ju kunna ta bort min första lektion helt så att jag slipper håltimmen och kan böra kl. 11 ;) men det kommer inte hända så skitsamma...

Ikväll blir det plugg + tvätt och så får vi hoppas att sandra mår lite bättre så att hon kan komma och mysa med mig ikväll för hon har gått och blivit sjuk! apropå sjuk så är jag fortfarande inte frisk! har varit förkyld i 3 veckor snart!!! jag är inte chockad för det händer alldeles för ofta nu att jag blir sjuk men jag orkar verkligen inte längre!!!

Nej, nu ska jag hitta på något roligt att göra i skolan... Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0