My Birthday.

Nu är jag gammal och snart lär jag dö som Kristian skrev till mig redan förra året haha! 20 år eller 20 bananer som safts pappa säger, that's me!

Vaknade av ett ljus imorse. Det tog ett tag för ögonen och hjärnan att förstå vad som hände men det va saft som satt framför mig. Han had en bricka i handen med ett ljus på och sånna där söta monster tårtor som är som små prinsesstårtor! sjukt gott!!! :) sen fick jag även min present... ÄNTLIGEN har jag de (nästan) perfekta conversen!!! helt sjukt! Jag skriver nästan då det va lite fel storlek men det går att byta och det ska göras ikväll innan middagen:)

Blev grattad efter tolvslaget med Sandra tar priset där för att ha grattat mig först men också för kategorin "bästa sättet" haha! Hon ringde mig och sjöng och sen fick jag lyssna på The Chipmunks när de sjöng Happy Birthday! Sedan skickade hon även ett ljudklipp där de sjöng happy birthday och på slutet fick man höra henne haha! Sist men inte minst så gjorde hon ett collage...

Love you<3

Nej, nu ska jag upp och äta mer tårta!
Dagen börjar iaf bra så vi får hoppas att den fortsätter så eller kanske t.o.m blir bättre? we'll see;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0