Whoop di doo.

Dearly beloved....

Nee inget bröllop än iaf! Dock ska jag på bröllop den 23:e september! :D:D:D Det är safts pappas syssling som gifter sig och JAG längtar haha! Har aldrig varit på bröllop men alltid velt gå!

Kan berätta lite om min dag. Idag var jag och träffade en kund som jag kanske ska få jobba hos och det var verkligen inte vilken kund som helst utan det var... ERICSSON!!! Lilla jag ska alltså få sitta i receptionen och ha ansvar för vilka som kommer in i byggnaden, att gästerna skrivs in och sedan blir hämtade av personen de ska träffa, att alla gärster som parkerar på gästparkeringen skriver upp sig på en lista som jag kommer ha så att de inte får böter, att allt ser snyggt ut OCH förbereda konferenssalarna när de ska användas! Det är det perfekta jobbet så nu sitter jag och håller tummarna!!! Jag får veta imorgon och tro mig, jag kommer inte kunna sova!

Nu ska vi snart iväg till safts mamma som bjuder oss på middag ikväll! Gott gott gott ska det bli!

Hade velat lägga upp lite bilder från sommaren som har varit (ja, sommaren är slut för det va INTE varmt idag!) men som den klantiga människa jag är så har jag råkad ta med mammas kamerasladd hem istället för min så jag får helt enkelt vänta till mamma eller pappa bestämmer sig för att besöka mig:)

Ska dra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0