Snook.

Sitter här och har precis ätit min middag (makaroner!). Hann inte göra nåt annat då jag ska iväg om 15 min! Jag ska nämligen på utbildning för jag ska jobba den 19:e september när det är val. Jag ska stå och ta emot röster och lite annat! Vet inte riktigt hur lång tid det kommer ta men jag hoppas att det inte tar för långt tid för jag vill ju komma hem och få fira att jag ska skriva på kontraktet på måndag för Ericsson vill ha mig! :D Så jag börjar antagligen jobba på onsdag nästa vecka! Känns galet för först hände inget och nu helt plötsligt så har jag inte bara vilket jobb som helst utan ett drömjobb, precis det jag vill göra nu! jaaaaja...

Här hemma spelas snook-låtar för fullt och därav rubriken;)

Imorgon blir det kräftskiva med tjejerna från klassen! Kommer bli riktigt mysigt men fan vad ledsen jag blir när jag tänker på att lilla Carro ska flytta på måndag. Hon flyttar nämligen till Budapest på måndag och där ska hon bo i 5 år och plugga till veterinär! Men jag ska åka ner till henne snart har jag bestämt!

Idag har jag hängt med henne och vi har bakat myyyycket bröd haha! Hon ville nämligen använda allt mjöl hon hade hemma så att det inte skulle slängas så vi bakade! Eller vi kan säga att hon bakade och jag åt mycket deg för vi gjorde goda kakor också och kakdeg är så sjukt gott!

Neeee nu ska jag försöka få upp mitt lata arsle och göra iordning mig!


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-27 @ 13:00:41
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0