IM BACK!!!

Så nu tänker jag ge bloggandet ett till försök men om det är nån som hoppas på flera inlägg varje dag kan jag säga redan nu... följ inte min blogg;) Kommer mest blogga när jag behöver skriva av mig eller när nåt roligt har hänt som t.ex. idag!

Jag va på intervju imorse, receptionist på Manpower och allt gick superbra! Först fick jag göra ett receptionisttest, sedan var själva intervjun med 10000 frågor och efter det var det ett engelskaprov på cambridge nivå och eftersom mitt tidigare försök att göra det provet inte blev av (jag och carrö missade provet!) så var jag gaaanska nervös. Men tydligen var jag mycket duktigare än förväntat, bara 4 fel! Efter allt fick jag veta att det kommer ta minst en vecka innan jag får nåt svar. Det enda jag tänker på är: jag kommer aaaaldrig kunna vänta en hel vecka!!!

Kommer hem, vilar lute, lagar lunch och loggar sedan in på hotmail och vad ser jag där? jo, jag har fått svar och jag har fått jobbet!!! Har dessutom redan ett möte med en kund som jag kan få jobba hos, får veta mer imorgon! Kunde inte vara lyckligare nu!

Ska fira lite nu och måste säga att det är skönt att få skriva av sig ibland! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0