A few hours left.

Nu sitter jag här, duschad och redo för sängen. Jag ska nämligen upp kl. 05.30 imorgon för att åka till jobbet! Min första dag imorgon så det ska bli intressant att se hur det går! Jag tror faktiskt att det kommer gå bra för det är utbildning den här veckan så det är ju meningen att jag ska vara dum och ställa en massa frågor eftersom jag inte kan nåt än;) Kommer förmodligen ha mycket att skriva imorgon och det kommer bli en lååång dag (slutar kl. 17.00) men efter det och om jag orkar så uppdaterar jag er om hur det gick:)

Idag har det inte hänt så mycket faktiskt... eller jo, det har det ju visst! haha va och skrev på mitt kontrakt idag och det gick hur bra som helst! (hade varit illa om det inte hade gått bra, hur dum får man bli liksom... skriv under häääääär) och nu kom jag precis hem från ett kalas.  Det va jättetrevligt och vi åt den godaste blåbärstårtan jag har ätit i hela mitt liv! Det smällte verkligen i munnen och allt va perfekt med den! Ska testa och göra en nån dag men inte nu för nu ska jag sooooova =D

Goodnight and sleep tight and don't let the bed bugs (BIG bugs) bite;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0