Skolan...

Sitter som vanligt i elevrådsrummet nu och tittar på lite olika saker på internet... Hittar inget roligt men man kan ändå inte sluta, det är så jäkla svårt att klicka ner rutan...

Har håltimme och har precis varit och pratat med min studievägledare vilket var väldigt skönt då hon var orolig! haha har inget betyg i idrott eftersom jag har missat en orientering men den ska jag göra nu i höst och sedan har jag mitt VG!

Jag fick veta att jag har ett matte D prov på torsdag nästa vecka vilket suuuger! jag har ju filosofiprov på tisdag, och biologiprov på onsdag... 3 dagar i rad! jippi... och det roliga är att alla lärare tror att man bara har deras kurser. Fysikläraren tycker att man ska skita i alla andra ämnen och plugga fysik varje kväll och detsamma gäller biologiläraren! stackars oss elever säger jag bara!!!

Måste bara berätta att jag och saft har fått en lägenhet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi flyttar in i en två i Huddinge nästa vecka!!! kommer bli så kul och det bästa är att vi ska till................................. IKEA! love it!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Liuza

Shiiit va jobbigt! Läser ni matte d NU? OJ.. Jag hade filosofiprov idag.. blä haha

2009-09-23 @ 17:10:54
URL: http://liuzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0