Ny frisyr!

Jag har tjatat om min hår länge och velat klippa det kort men aldrig riktigt varit seriös... har hela tiden känt att jag har velat göra det men vill ju inte ångra mig men ungefär två veckor sedan kände jag att jag hade tröttnat på mitt hår! Jag och långt hår går inte ihop längre för jag orkar inte ta hand om det! Har inte slitet hår och absolut inga kluvna hårtoppar men det är så mycket skönare att ha kaort så jag bokade tid hos frisören och klippte av det!!!

Så här såg jag ut innan:


Nu:



Det är sååå skönt och känns mycket bättre! dessutom så växer mitt hår som ogräs så kommer nog få klippa mig igen om några månader haha!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Liuza

Snygging, du passar i kort hår :)



sv: TAAAAAAAAAAAACK SÖTIS! :D<3<3

2009-09-04 @ 23:48:02
URL: http://liuzaa.blogg.se/
Postat av: Daniela

Fint det blev!!!

2009-09-09 @ 15:54:01
URL: http://danjela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0