Fortfarande i skolan...

Sitter i skolan nu och väntar på Nv-rådsmötet som jag trodde skulle börja halv 3 men det börjar 3 så sitter i elevrådsrummet nu och lyssnar på Pixie Lott - Mama Do (uh oh, uh oh)... lyssnar på den lugna versionen med bara gitarr för den är så mycket härligare och hennes röst är ju bara to die for!

Spexfotot blev nog hur bra som helst och jag tog en bild med mobilen innan så den ska jag lägga upp lite senare ikväll men lite tråkigt att bara jag hann ta en bild med mobilen för då är ju inte jag me! jaja det kan jag leva med;) är ju med på den riktiga bilden! Den blev enligt henne (fotografen) jättebra så det känns ju bra!

Idag kl. 18 ska vi åka och titta på lägenheten igen och antagligen få nycklarna!!! juste jag har nog glömt att skriva det men jag och saft har fått en lägenhet och vi ska flytta in på torsdag! :) eller då ska vi börja måla så den kan ta några dagar eftersom jag inte kan hjälpa till så mycket... jobbar ju hela helgen! :P

Nu ska jag till mötet (måste hitta dem först!) men uppdaterar lite senare!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: sandra

har nyss kommit hem, har varit och kollat på södertäle-rögle, sj?

kram

2009-09-29 @ 23:11:43
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0