Blogga från skolan!

Så nu sitter jag och bloggar i skolan istället eftersom vi inte har internet hemma vilket suger! det är så jobbigt för nu kommer projektarbete i samhälle där jag ska ta reda på en massa saker om ett land som är med i EU (cypern) och jag behöver internet!!!

Min helg va helt underbar:) I fredags var vi hemma hos oss och söp hårt haha;) det blev mycket vin för mig! I lördags så fortsatte fyllan hos olivia eftersom vi hade tjejmiddag! det va hur trevligt som helst och verkligen bra för oss tre (sandra, olivia& jag) att umgås igen! 

Jag var även tv-stjärna i onsdags hahaha! För er som missade stockholm-arlanda missade nåt bra hahah! nej jag skojjar bara! jag va med där med två tjejkompisar och min pojkvän och det är lite sjukt att folk i skolan känner mig nu för att de såg mig på tv... kanske kan bli en kändis;)



Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0