You can see it through my chest.

Filmen igår va grym och det va mycket roligare eftersom det va premiär så det fanns inte en enda ledig stol! Älskar premiärer när det är helt fullt för man hör verkligen hur alla reagerar samtidigt haha! När något är helt klockrent i filmer så applåderar alla och när det är något läskigt skriker alla samtidigt... underbart! Den var iaf över mina förväntningar! braaaaaaaaa! haha:)
Sen åkte vi hem till Dionne för att chilla lite och äta:)

Nu sitter jag på soffan och försöker komma på vad jag ska äta till frukost. Är sugen på en stoooor frukost! Ska dra in till stan sen med alla mina grejjer och träffa sandra som slutar jobbet kl. 15! vi ska dricka vin (perfekt förkrök för mig haha!) och snacka skit:) Sen ska jag till Erik och hjälpa honom lite innan festen som är ikväll! :) Kommer bli hur kul som helst! 

Nej, nu ska jag äta nåt för min mage låter värre än grannarnas borr! De försöker nog sätta upp lite nya tavlor eller nåt;)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: klara

sv: åhh jag vill så gärna se den! men typ inga av mina kompisar vill :(



okeeej, hoppas att det inte är 15-årsgrän! är bara tolv ;P

2009-11-14 @ 19:32:18
URL: http://tavi.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej tösen, för att spendera lite "sjuk-tid" har jag också gjort en blogg nu! carolineholmberg.wordpress.com check it out!;)

puss puss

2009-11-15 @ 19:25:32
Postat av: annadiamants.blogg.se

haha tack!:D jaa bakgrunden är GOD:D

oo du har så trevliga inlägg! bra att filmen var bra:) vill se den sen.. men är rädd för såna filmen om just "jorden går under", känns konstigt efteråt:D men cool effekter säkert! på fredagen new moooon:D:D

2009-11-17 @ 14:37:01
URL: http://annadiamants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0