Tisdag

Sitter i köket med datorn framför mig men känner att det är rätt svårt att hålla ögonen öppna. Sov inte mycket igår natt så jag har varit trött hela dagen idag! Satt på fiosolin imorse och försökte läsa texterna men allt gick bara in och sen snabbt ut igen. Suck!

Nu har jag iaf fått i mig mat och druckit pucko! :D gott gott gott!
Ska gå och lägga mig snart men först måste jag gå igenom engelskan! Vi har debatter imorgon och jag ska debattera om Euthanasia (dödshjälp)... det kommer nog gå bra men det är svårt att få ihop allt! ska prata i 3 minuter men hittills har det inte blivit mer är 2 min och några sekunder! får nog ta och prata mycket långsammare hahaha!

Nej, nu håller jag på att somna och jag vill verkligen inte ramla av stolen so im off now men först ska jag berätta en rolig sak som händer imorgon! Vi har mössprovning!!! Ska äntligen beställa studentmössa!!! jippi!!!!!

Godnatt och sov gott!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0