Söndag.


Vaknade imorse med världens huvudvärk! Det kändes som att någon stod och försökte trycka in en kniv i bakhuvudet på mig. Försökte röra på mig men vad känner jag då? jo att jag har sovit utan kudde så jag kan inte röra på huvudet för jag har typ nackspärr. Jippi. Försökte resa mig upp och 15 min senare satt jag upp haha! Nu känns det mycket bättre och jag är inte alls bakis eller nåt utan mår faktiskt bra!

Kvällen började med att Ullis kom till mig så gjorde vi oss iordning och sen runt 20.30 började vi röra oss mot festen:) När vi kommer fram så är alla på toppen humör så då taggar jag till för jag kände mig lite nere när vi gick dit eftersom det va längre än jag trodde haha! Ja, jag vet att jag är lat men det måste man få vara;) Tänker inte skriva om hela festen men kan säga att det var väldigt lyckat och jag hade verkligen jätteroligt! Min plan var att jag skulle hålla mig till deras bål och en cider men det slutade lite annorlunda...

Idag ska vi till safts morfar och fira honom för han fyller år imorgon:) kommer bli kul! Sen ska jag plugga!!!

See ya later!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0