Myskläder och bloggen...

Borta bra men hemma bäst! I agree!!!
Nu är jag äntligen hemma igen och jag försöker titta ner på mina fötter men magen är i vägen... så mätt är jag!!! haha nej inte riktigt så stor mage har jag;) började med fika (kakor, tårta och vinetta glass) hos safts morfar, vilket var jättemysigt! Redan där blev jag mätt för EN kaka lät jag ligga kvar på tallriken;) Sedan var det dags för middag hos safts pappa... kunde inte kontrollera mina armar... jag åt sååå mycket för det var helt underbart gott och jag har verkligen kommit fram till att man inte uppskattar maten lika mycket när man bor hemma men sen när man flyttar hemifrån och lever på pasta, köttbullar, makaroner...osv. så förstår man... kunde knappt röra på mig efter!

Nu ska jag ta det lugnt och plugga lite! Känner att jag fortfarande är väldgt stel i nacken efter my little no-pillow incident! haha!

Men innan jag går så får ni se två bilder från i fredags (tjejkvällen hos sandra)!


Sandra och jag <3


Heja gänget! Älskar er! :)

Snodde dem från sandra haha!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0