Kan. Inte. Sova!

Sitter helt klarvaken i vardagsrummet... oh yes, ni läste helt rätt! sitter i vardagsrummet och inte i köket eller på sängen eller i elevrådsrummet för den delen;) vi har nämligen varit och köpt en soffa idag!!! Den är sååå fin och jag tog faktiskt fina bilder på hur det ser ut i vardagsrummet nu men jag hittar inte sladden så får försöka lägga upp de imorgon istället:) Hade kollat igenom alla sidor jag brukar gå in på nyss och så skrev jag blocket.se men sen kom jag på att jag inte behöver det längre haha! Mitt sökande är äntligen över och nu behöver vi bara små saker som t.ex en dammsugare men där kan inte blocket hjälpa oss för den ska vara helt NY! Kommer nog försöka sätta ihop en egen liten dammsugare snart om vi inte köper en och jag kan säga er att det inte kommer bli vackert, är inte så bra på sånt:P

Igår beställdes studentmössan! Skrev Tina K. på ena sidan och NV-College 07 på andra så det kommer nog bli bra:) vill ha den nu nu nu! Kan inte förstå att jag äntligen ska ta studenten!

Dessutom kom jag på att jag har glömt att berätta att jag vaccinerade mig mot den hemska, farliga, dödliga, snabbt spridande... SVININFLUENSAN! yes, i did... läkaren säger att man kan få feber inom 24 timmar men att det borde gå över och dessutom så får inte alla det men självklart så fick jag feber... det va inte så farligt för jag sov väldigt länge;) vaknade upp under natten efter sprutan och kände att jag hade feber men jag var så trött (eller så var det feberyra haha) så jag somnade bara om igen och vaknade kl. 12 dagen efter. Mådde prima förutom den hemska smärtan i armen! Det va inte lika roligt men nu är det över...

Nej, nu orkar jag inte skriva längre så jag ska nog krypa ner i sängen och räkna får! Kommer nog bli måååånga;)
Godnatt!!!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0